مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه دارد
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه دارد

تکمیل پیروزی هفتم نوامبر | طوفان الاقصی، اسرای فلسطینی را آزاد کرد

تصویر باشکوه آزادی اسرای فلسطینی همزمان با شعار مردم فلسطین در حمایت از گردان‌های القسام، گفتمان مقاومت را د. منطقه در اوج محبوبیت قرار داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۶۶
نویسنده سیدمجتبی جلال‌زاده

نتیجه ۴۹ روز جنایت صهیونیست‌ها چیزی به جز خفت تسلیم نبود و آنها چاره‌ای جز آزاد کردن اسرای فلسطینی نیافتند و این معجزه مقاومت در برابر اشغالگرانی است که هیچ‌گاه به هیچ طرح صلحی پایبند نبوده‌اند.

فلسطینی‌ها پس از هفت دهه مبارزه با صهیونیستهای غاصب به این نتیجه رسیده‌اند که در برابر اشغالگران هیچ راهی جز مبارزه وجود نداشته و اکنون با آزادی اسرای فلسطینی این گزاره بار دیگر اثبات شده است.

افکارعمومی فلسطین از مدعیان صلح می‌پرسند، سالها مذاکره و تلاش برای صلح که له عهدنامه‌هایی در کمپ دیوید و اسلو منتهی شد، چه نتیجه‌ای برای فلسطین داشته، جز اینکه به اسرائیل فرصت داده است روند شهرک‌سازی، سرکوب و توحش سیستماتیک خود را توسعه دهد؟

بنابراین اکنون مردم فلسطین راهی جز مقاومت پیش روی خود نمی‌بینند و مبارزه را بر مذاکره ارجح می‌دانند، چراکه هم برای آنها عزت می‌آورد، هم چشم جهان را به روی واقعیت توحش صهیونیستی باز م‌کند و هم اسرای فلسطینی را آزاد می‌کند.

جالب اینکه در سوی مقابل، رژیم اشغالگر سعی دارد هزینه مقاومت را بالا ببرد، غافل از اینکه خون‌ریزی بیشتر، انگیزه مبارزه را بالا برده و صهیونیستها را به تسلیم وامی‌دارد.

نشانه این تسلیم را می‌شود در گزارش باراک راوید، روزنامه‌نگار و تحلیلگر رژیم‌صهیونیستی دید که از پشت صحنه‌ مذاکرات اسرائیل- حماس اینگونه پرده برمی‌دارد: "هنگامی که مک‌گورک، فرستاده‌ ویژه‌ی آمریکا در خاورمیانه از یک جلسه‌ی پرتنش با نتانیاهو خارج می‌شد، نتانیاهو دست او را گرفت و گفت «ما به این توافق نیاز داریم». درخواست کرد که بایدن به امیر قطر زنگ بزند و کار را نهایی کند."

حالا به‌خوبی روشن است که آزادی اسرای فلسطینی و تن دادن زبونانه صهیونیستها به آتش‌بس، پیروزی قاطع مقاومت فلسطین بوده و باید آن را حلقه جدیدی از زنجیره پیروزی مردم فلسطین دانست که در تداوم حماسه هفتم اکتبر تفسیر 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها